***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

28 Ocak 2015 Çarşamba

Kapak çekimleri nasıl oluyor? 1baba1anne.com sordu, ben cevapladım

Röportaj yapmayı severim hem de çok ama anlatmayı da severim... Bunu bilen www.1baba1anne.com o zaman anlat bize de neler yapıyorsun dediler, ben de anlattım. Biraz kendimden bahsettim, bolca dergiyi anlattım. Özellikle de kapak çekimlerimizin nasıl olduğunu, hangi fotoğrafçı ile çalıştığımızı, çekimlerde fotoğrafçının önemini, bebeklerimizi neye göre seçtiğimizi ve daha fazlasını konuştuk... Beni sitelerine misafir eden sevgili www.1baba1anne.com ailesine teşekkür ederim. Hakkımda çok güzel bir yazı yazmışlar... Röportajımızı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz...

Ocak 2015
www.1baba1anne.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...