***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

17 Aralık 2014 Çarşamba

Tüm okurlarımıza çok ama çok teşekkür ederim...

Fuarların ben de çok ayrı yeri olmuştur her zaman. Anne bebek sektöründe dergiciliğe başlamadan önce 2007 yılında Anneyiz.biz Dergisi'nin standında çalışmıştım bir gün o derginin Editör'ü olacağımı bilmeden... Sonra o derginin editörü olarak yoluma devam ederken 2009 yılında Anne Bebek Dergisi ile tanıştım ve burada çalışmaya başladım... 100. sayı telaşında girdiğim derginin 170. sayısına hazırlanıyoruz şimdi... Bu süre içerisinde her yıl fuar boyunca standımızda olup okurlarımızla tanıştım. Bu fuarda yine 3 gün boyunca ziyaretimize o kadar çok okurumuz geldi ki hepsine tek tek teşekkür etmek istedim: Bir önceki fuarda hamile olup bu fuara bebeği kucağında gelen okurlarımıza, özellikle sizin için standınıza geldik diyen okurlarımıza, bebeğini kapak yapamadığımız için bize biraz kırgın olan ve bunu söylemek için yanımıza gelen okurlarımıza, bebeğimi sizinle büyüttüm diyen okurlarımıza, röportajlarınızı ve sizi keyifle takip ediyoruz diyen okurlarımıza, işinizi severek yaptığınız o kadar çok belli ki diyen okurlarımıza, başarılarımızın artmasını dileyen okurlarımıza, röportajlarını yayınladığımız için bize teşekkür etmeye gelen okurlarımıza, bebeklerinin fotoğraflarını sayfalarımızda gördüğünde mutlu olduğunu belirten okurlarımıza, bizleri anne ve anne adayı dostlarına öneren okurlarımıza, sizin derginizi bilmez miyiz elbette biliyoruz ve takip ediyoruz diyerek bizleri yücelten okurlarımıza, standımızda fotoğraf çekilmekten mutlu olan okurlarımıza çok ama çok teşekkür ediyoruz... Dedim ya ben fuarları sizlerle bir araya geldiğimizden dolayı çok seviyorum. Seneye yine bir fuar telaşımız olacak, bu telaşımızda yine yanımızda olmanızı çok isteriz... Fuarı anlatıp neden mi bu fotoğrafı paylaştım? Çünkü bu fotoğraf bir kapak çekimi sonrasında çekilmiş bir fotoğraf, çünkü bu fotoğraf işimi yaptığımda benim nasıl da keyif aldığımı size anlatan bir fotoğraf... Bir de bir zamanlar 5. sınıfta yılsonu gösterisini sunduğunda bu mesleği yapmaya karar veren, bunun için uğraşan ve bunu başaran, -iyi ya da kötü bunu siz değerlendiriyor olacaksınız elbette- koluna taktığı bileziğinin çocukluktan beri istediği iş olan bir kızın gülümsemesinin olduğu bir fotoğraf... Bir de hayal etmekten vazgeçmeyen kızın fotoğrafı. Bu fotoğrafı çeken canım dostum Şahver Koçulu'ya çok ama çok teşekkür ediyorum. İşini aşkla yapan bir kadın kendisi de!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...