***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

31 Ocak 2014 Cuma

Ayşe Kulin’in yeni “Hayal”i…

Halkla ilişkiler alanının duayeni Betûl Mardin'den işadamı Rahmi Koç’a kadar pek çok tanınmış isimle ilgili anıların yer aldığı Ayşe Kulin’in “Hayal”i, 4 Şubat itibariyle okuyucuyla buluşacak. 

Ayşe Kulin okuyucusu ve özellikle de biyografi okumayı çok seven biri olarak bu kitap beni fazlasıyla heyecanlandırdı diyebilirim… Kendisi ile daha önce röportaj yapmıştım, (röportajımı okumak isterseniz tık tık) bir kez daha denk gelince yeni kitabı hakkında da kısa bir sohbet gerçekleştirdik..

25 sene boyunca yazar olma hayali kuran, bunun için çabalayan ve sonunda başaran, yazdığı kitapların bir mesajı olmadığını düşünen, kaldı ki kimseye örnek olmak için ya da tavsiyede bulunmak için yazmadığını her fırsatta dile getiren ama illa da bir şey çıkarılmak istenecekse 25 yıl çabalamış olmam düşünülebilir, diyen biri.

"Gizli Anların Yolcusu, Bora’nın Kitabı ve Dönüş’ün ardından –ki bu birbirini takip eden üçlü bir seri- ve sert kitaplar. Kendime eğlenceli bir kitap yazmak istedim. Dönüş’ün ardından yazmaya başladım hemen, öyle çok çalışmada gerektirmedi. Kitabın içine çizimler ekleme fikrinden dolayı biraz uzadı sadece.

Bu kitap hayatı öğreten bir kitap değil. Ama her kitap içinden görmek istediklerinizi çıkarmak sizin elinizde elbette. 

Kitapta adı geçen tüm isimleri hayatıma karıştıkları ölçüde yazdım. Adı “Hayal”, çünkü bir yazar hayal kurmadan yazamaz. İnsanlarda hayal kurmadan yaşayamaz… 

Hayal kurduğum müddetçe kitaplarda buluşacağız…"

3 yorum:

  1. Evveeeeeeeet..Dün gece itibariyle elimdeki kitabım bitmiş, ne okusam acaba derken, tatatataaaaaammmm Aslıhan'cım benim yerime seçmiş bile:))...Yarın alıp Pazar günkü kitap okuma keyfime başlıyorum:)) Sevgiler ışık saçan arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  2. Bora'lı üçlemenin ilk kitabını okurken hiç Ayşe Kulin tarzı olmadığından ve konusu anlamında çok da şaşırmıştım. Sonra arkadaş muhabbetlerinde böyle ilişkşlerin ülkemizde de çok yaygın olduğunu anladım, şaşkınlığım daha da arttı. Çok cesur kalemi olan aynı zamanda çok da birikimli bir yazar Ayşe Kulin. Merakla bekliyorum yeni kitabını. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. AYŞE KULİN HAYRANI VE BİYOGRAFİ OKUMAYA BAYILAN BİRİ OLARAK HEYECANLA BEKLİYORUM :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...