***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

12 Eylül 2013 Perşembe

U.S. Polo Assn.'ın keyifli yeni sezon lansmanı

U.S. Polo Assn. Ailesi Kemer Golf And Country Club'da yeni sezonlarını tanıtmak için içinde benimde olduğum bir basın toplantısı düzenledi. Toplantı öncesi Kemer Country Dağ Evi'nin bahçesinde keyifli bir kahvaltı yaptık. Sonrasında 2013-2014 Koleksiyonu'nda öne çıkan modellerle birlikte çekimlerden bahsettiler. Toplantının ardından ise söz konusu Polo olunca kısa bir ata binme aktivitesi yaparak toplantıyı tamamladılar. Gelelim detaylara...

 
2013-2014 Koleksiyonu...
U.S. Polo Assn.'in 2013/2014 Sonbahar-Kış Koleksiyonu'nun çekimleri, Rusya’nın başkenti Moskova’da Tseleevo Golf & Polo Club’da yapılmış. Kulübün polo evinde gerçekleşen sonbahar çekimlerinde mevsimin bütün simgeleri kullanılarak kulübün polo sahasında karların üstünde “Snow Polo” maçı eşliğinde yapılan kış çekimlerine ise U.S. Polo Assn. ailesinin sıcaklığı yansımış. 4’ü çocuk olmak üzere 10 model görev alarak çekimleri tamamlamışlar.

 
At heyecanı...
Sürekli ata binen hatta defalarca ata binmiş birisi değilim. Bir kere denemiş, korkmuş ama yine de keyif almış biri olarak herkesin bu deneyimi yaşamasını tavsiye ederim. Her zaman bana asil gelen hayvanların en başında yer alan atın üzerinde geçen zaman dilimlerinde son derece keyif aldım. Elbetteki tek binmedim, yardım aldım. Öncelikle şunu belirtmek isterim; marifet ata inip binmekte. Bu son derece zor bir iş çünkü. En azından benim gibi ikinci kez bunu deneyimleyecekseniz zor. Bir de benim gibi hayvanların hiçbirine kuş, köpek, kedi hiç fark etmiyor herhangi birine dokunamayanlardansanız yine ata da dokunmanız biraz zor oluyor ama ben çok azda olsa onu sevmeyi başardım. Benim bindiğim atın ismi Igor'du ve kendisi 16 yaşında, yaklaşık 800 kilo civarında bir İngiliz Atı'ydı. İgor ile kısa bir gezinti yapmadan önce onu biraz sevmeniz gerekiyor. Kuşlardan bile korkan bu hayvanın yanında durabilirsiniz ama sinsice arkasında durduğunuzda kendini tedirgin hissettiğinden dolayı çifte atabilir, aman dikkat diyerek bu keyifli deneyim için U.S. Polo Assn. Ailesi'ne teşekkür ediyorum.
 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...