***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

12 Mart 2013 Salı

Kahve Dünyası'nın mutfağına konuk oldum

Kahve Dünyası'nın en sevdiğim yerlerinden biri de Kemerburgaz'daki şubesi. Şehrin dışında, evime yakın bir yer olunca yazın uğrak noktalarımdan biri oldu burası. Kış sebebiyle ara vermiştimki sevgili Kahve Dünyası beni çikolatalarını yapmam için davet etti. Şefimizle beraber keyifli lezzetler yaptık. Biz mi yoksa şefimiz mi bize yardım etti orası tartışılsada güzel bir zaman dilimi geçirdik. 

Lokumlu çikolata...
Benim favorim lokumlu çikolata her zamanki gibi. Kaç tane yediğim konusunda size bilgi veremeyeceğim elbette... Bir de kendi ellerimle yapınca daha bir lezzetli yedim.
Şimdi ben size derimki "bir kahvenin kırk yıl hatrı var haydi gel bir kahve içelim" derseniz arkadaşınıza, çokta uzakta bir noktada değilseniz, hatrı kalacak kahvenizi burada için.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...