***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

16 Ocak 2013 Çarşamba

Anne Bebek Dergisi olarak sizleri fuara bekleriz




Merhaba, bu yıl 24.'sü düzenlenecek olan Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı'nda, 09:30-19:30 saatleri arasında standımızda sizleri bekliyor olacağız.

Üstelik bebeğinizin kapağımızda olmasını isterseniz de sizlere, fuara özel bir kapak hazırladık. Yanda gördüğünüz kapağımızda olmak ister misiniz? Çekimlerimize bekleriz.

Ben son üç yıldır olduğu gibi bu yılda, dört günde (17-20 Ocak) fuarda, standımızda sizleri bekliyor olacağım. Ev sahibi olarak sizlere hediyelerimiz, sürprizlerimiz var... Görüşmek üzere...

* Uzmanların vereceği uygulamalı bebek bakım atölyesi
Cuma, 13:00-16:00
C.tsi, 12:00-15:30


* Fuara özel fotoğraf çekimi
C.tsi, 14:00-17:00
Pazar, 12:00-15:30


Ayrıca;

* 1 yıllık aboneliğimiz 60 TL ve biz size değeri 60 TL'yi kat kat aşan sağda görmüş olduğunuz ürünlerin hepsini hediye edeceğiz. Bu kampanyanın sadece fuara özel olduğunu da hatırlatmak isterim.

* Eğer abone olmayı düşünmüyorsanız, geçmiş sayılarımızı almamışsanız, kaçırmışsanız, birkaç dergi almak istiyorsanız sizler için de yine güzel bir teklif hazırladık. Fuara özel son sayımızda dahil olmak üzere son beş dergimizi tek dergi fiyatına yani 5 TL'ye sizlere sunuyor olacağız.

Tüm anne ve anne adaylarını standımıza bekliyoruz...

3 yorum:

  1. mim yapmayı sever misin bilmiyorum ama blogumda senin için bir mim var ;) sevgilerimle ....

    YanıtlaSil
  2. Bu tür fuarlara bütün anneler katılmalı bence.Bende fuara katıldım fuar harika geçti.Çok memnun kaldım. Özellikle Fresh'n Soft'a gösterdikleri ilgi için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. ben fuara geldim ama standınızı bi türlü göremedim. eşimin aceleciliğinden oldu. bebeğim ve biz standını gördüm sadece, abone olmak isterdim :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...