***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Karaoke benim sesimle bir başka eğlenceli

Geçen haftalarda yapılan Efes Pilsen One Love Festivali'nde standı olan LG, katılımcılara Karaoke keyfi sundu. Elbetteki alandaki her şeyi deneyimlemeyi seven ben bundan da geri kalmadım. Gülmek, eğlenmek ve sonrasında denemek isterseniz, öncesinde izleyin derim. Muhteşem sesimle, Duman'dan bir şarkı patlattım. Hep beraber söyleyelim haydi: "İçerim ben burada bu akşaaaaam" :=) Çok keyif alınacak, stres atılacak, kalabalık arkadaş grubu ile yapılabilinecek en güzel etkinliklerden biri. Video aşağıda, tıklamak isterseniz diye


"İçerim ben burada bu akşaaaaaaam"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...