***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

4 Ocak 2011 Salı

Yine keyfili bir röportajdan küçük notlar (ım)

Bu ay Anne Bebek Dergisi olarak Goncagül Sunar’ın evine konuk olduk ve annelikle ilgili samimi sıcacık bir sohbet gerçekleştirdik.

Röportajımı sizinle paylaşmadan önce çekimlerimiz ve söyleşimiz sırasında olanları, neyi nasıl konuştuğumuzu her zamanki gibi yazmak istedim…

En son “Yol Arkadaşım” dizisindeki haliyle kalmış benim aklımda oradaki samimiyeti ve de sıcaklığı aradım kapıyı açıp, “hoş geldiniz” dediğinde veeee “bingo!” aklımda kalan bir tavırla karşılandık…

Ama içeride beni bekleyen bir sürpriz varmış meğer. Aksel’in ve de Goncagül Hanım’ın en iyi anlaştığı Miskin. Sürpriz diyorum, çünkü ben asla ve asla kedilere dokunamam. Röportaj anımızda da sürekli yanıma gelmeye çalışınca Miskin’i balkona koyup sohbetimize devam ettik…

Albüm çıkarmayı planlarken oğlunu kucağına almasından son derece keyif duyarak kurduğu cümlelerinin sonunu en büyük başarım; "oğlum" diye tamamladı Goncagül Sunar.

Fotoğraf: Burçin Çobanoğlu-Şahver Koçulu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...