***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

2 Ekim 2010 Cumartesi

Kaçtım kaçtım ben kaçtım :)


Arkadaşlarımla mailleştiğimizde, mesajlaştığımızda ya da konuştuğumuzda ve bana;

“Neler yapıyorsun? diye sorduklarında
"Yoğunum. Çok çalışıyorum. Hiçbir şeye vaktim yok.” diye cevap veriyorum...

Bu aralar dilimde fazlasıyla dönen cümleler bunlar. Evet gerçekten çok ama çok ama gerçekten çoook yoğun geçiyor günlerim. Akşam geç saatlerde çıkmalar, yazı yetiştirmeler, yeni projeler, düşünceler… Hemen bir parantez açıyorum burada, bu yoğunluktan şikayetçi de değilim aslında... "Nasıl bir şey bu?" derseniz "Bence bir şey iste bu." derim. :)

İşte tamda bu noktada bir yere gitmek için artık “kaaaç” dedim kendime :)

Durağım Yaşar’ı dinlemek için Jolly Joker Balans oldu …

Yaşar’ın canlı performansını ilk kez dinledim. Eğlenceyle hüznü bir arada yaşamayı sevenlerdenseniz tercihiniz olabilir…

Üstü örtülmüş duyguların tekrardan körüklenmesini sağlayan, klasikleşmiş ve de çok beğendiğim şarkılarını söylerken, biraz daldım biraz eğlendim ama güzel bir akşam geçirdim…

Kaçın kaçın, siz de kaçın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...