***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

2 Ekim 2010 Cumartesi

Açelya Akkoyun'la Kapak Çekimi / Ekim 2010


      

Ekim kapağı için; 


Şahver Koçulu’nun

stüdyosunda buluştuk…


Sıcakların fazlasıyla bunalttığı Eylül ayında, kapak çekimimiz için ünlü annemizin giyeceği kıyafetleri ayarlamak için kendimi alışveriş merkezlerine attım. Karar verme konusunda zorlandığım bir gün geçirsemde, elimde bir sürü kıyafetle döndüm ofise… Sonra makyöz, kuaför, fotoğrafçı derken, bir baktımki stüdyodayız :)

Stüdyodan arta kalanlar...
Gülmek herkese çok yakışır ama o gamze biraz daha fazla yakıştırıyor Açelya Akkoyun’a. Evet evet ekranlarda gördüğümüz gibi; içten ve de samimi biri… Üstelik bir proje yapmaya karar verdiğiniz de size her türlü desteği sağlayacak, kaprisleri olmayan, anne olmaktan son derece mutlu olan biri o :) Mütavazi tavrından, içtenliğinden vazgeçmeyen ve yine söyleyeceğim, gülmenin en çok yakıştığı biri o :)

Kızı Alya’yla birlikte keyifli bir çekim ve de röportaj gerçekleştirdik. Biz fotoğraflardaki samimiyeti çok sevdik, umarım içindeki içtenliği siz okurlarımıza da yansıtabilmişizdir.

Dolu Dolu bir Ekim sayısı bayilerde sizleri bekliyor…

2 yorum:

  1. canım elıne dılıne saglık okudum ve gercekten senın adına cok sevındım ınsallah daha gusel yerlerde gorcez senı zaten bu tur yazılarla gormemız de ımkansız degıl ımkansız dahı olsa sen ımkansızıda basarırsın bılıyorum cunku ıdeallerının pesınden kosuyorsun buda senı ayrı bı motıve edıyodur umarım. Tebrık ederım canım benım :)) EMRAH

    YanıtlaSil
  2. İdeallerimin peşinden hızlıca ama emin adımlarla gidiyorum ve dediğin gibi bu beni mutlu ediyor...

    Güzel cümlelerin için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...