***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

22 Ağustos 2010 Pazar

Tüm Açıkhava etkinliklerine “Evet!” demeye devam

Bizim Stüdyo/Tiyatro Kedi’nin sergilediği “Bir Yaz Gecesi Rüyası” oyununa davetliydim Perşembe akşamı.

Tüm Açıkhava etkinliklerine “Evet!” demenin verdiği keyifle oyunu izledim. Shakespear’in yazdığı Hakan Altıner’in yönettiği oyunda; bir büyü sonucunda ortaya çıkan karmaşık bir aşk hikayesi anlatılıyordu…

Oyuncuların hepsi rollerini hakkıyla verdiler ama …

Tamer Karadağlı’nın oyunculuğuna lafım yok, güzel oynadı ama ben orada Dokumacı Mekik’i değil, Çocuklar Duymasın’daki Haluk’u izledim sanki. Mimikler, yapılan hareketler biran bana diziyi izliyormuşum hissini yaşattı… Rolün üzerine yapışması sanırım böyle bir şey…

Oyunda, büyüyü yanlış kişilere yaparak ortalığın karışmasına sebep olan Periler Kralı’nın hizmetkarı Puck, yani Akasya Asıltürkmen bu geceki favorimdi diyebilirim. Herkes çok çok iyi oynayıp rolünün hakkını verdi ama ben büyük bir keyifle Akasya Asıltürkmen’i izledim…

Oyunda rol alan tüm herkesi tebrik ediyorum, keyifli bir oyun izlemenin yanı sıra oyundan alınacak dersleri de aldım.

Dipnot: Hafta içi ve iftar saatine yakın bir zaman diliminde olmasına rağmen, oyunun kalabalık olması beni mutlu etti...

Bir Yaz Gecesi Rüyası'nı 26 ve 28 Ağustos’ta Yıldız Sarayı / Mabeyn Köşkü’nde saat: 21:00’da izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...