***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

16 Ağustos 2010 Pazartesi

Kaskımı takar, öyle içerim :)

İşlerin içine dalmış, haldır haldır eylül sayım için yazılarımı hazırlarken, ofisten bir arkadaşımın www.alisveriseciktim.com’dan aldığı değişik bir ürünle biraz ara verdim.

Kafanıza uygun bir kask, sağ ve sol tarafında bardağınızı koymanız için bir yer ve her iki taraftan da sarkan plastik pipetler…

Kafanızda canlandırmada zorluk çekmeyin diye resmimi de çektim hemen.

Kask kafama biraz büyük gelse de denemesi eğlenceliydi. Ama böyle bir sipariş vermek kırk yıl düşünsem benim aklıma gelmezdi, ne yalan söyleyeyim.

Ben; değişiklikleri, eğlenceli ürünleri severim derseniz ve sıcak yaz günlerinde, güneşten korunurken, elinizde buz gibi bardağınızı taşımak istemezseniz sizin için de ideal bir ürün olabilir. Ya da değişik bir hediye almayı düşünürseniz yine farklı bir alternatif tabii ki.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...